loading...
پی سی دانلود
مهدی خسروی بازدید : 66 سه شنبه 18 بهمن 1390 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی رضا صادقی به نام بغض نکن ؛ با دو کیفیت متفاوت ... Exclusive 

ترانه و آهنگ : رضا صادقی - تنظيم : مهدی زنگنه - با تشکر از مشکی پوشان دات کام

اين ترانه قبلا در سال 1382 در آلبوم كما با نام « چشم تو » منتشر شده بودهم اكنون ميتوانيد ريميكس اين ترانه زيبا را با كيفيتي عالی از سايت دريافت نماييد

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی رضا صادقی به نام بغض نکن
....................................................................................................................



MP3 - 128
Reza Sadeghi - Boghz Nakon 


OGG
- 64
Reza Sadeghi - Boghz Nakon 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام دوستان عزیز.... من مهدی خسروی هستم مدیریت سایت پی سی دانلود هستم. امید وارم این سایت مورد توجه شما دوستان عزیز قرار گیرد. اگر شما نرم افزاری یا پیشنهاد و یا انتقادی دیراد خواهش می کنم با من در میان بگزارید. اینم آدرس ایمیل و شماره من: Mehdikhosravi1377@yahoo.com 09388498096
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 44
  • بازدید کلی : 1,076